RSS
鈔oda, 05 stycznia 2011
畝rty z prezydenta?

Ciekaw jestem, dlaczego nikt nie 鄉ieje si z obecnego prezydenta? Dlaczego internetu nie zalewaj tysi帷e zdj耩? Przecie ka盥y cz這wiek dziwnie, g逝pio lub 鄉iesznie wygl康a, gdy gryzie jab趾o, czy ziewa, prawda? Nie tylko Lech Kaczy雟ki...

Tagi: prezydent
22:56, easterwine
Link Komentarze (5) »
鈔oda, 29 grudnia 2010
Nie ma mocnych...

Przeczyta貫m dzi w Gazecie tekst o wdzi璚znych cystersach:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8878878,Wdziecznosc_cystersow__ile_zarabial_Marek_P_.html

Za chwil wiadomo嗆 o belgijskim ksi璠zu molestuj帷ym... Oczywi軼ie jak zwykle nikt nic nie wiedzia o sk這nno軼iach leciwego dzi kap豉na... Bo to nie chodzi o to, 瞠 w szeregach duchowie雟twa zapl徠a si jaki zwolennik dymania ch這pc闚... Problem w tym, 瞠 ma這 kto w dymaniu ch這pc闚 widzia co nagannego.

Wracaj帷 do nast瘼c闚 鈍. Bernarda (kt鏎y zapewne wyczynia niez貫 ho逝bce w grobie, bo przewraca si to ju przesta dawno) to a dziw bierze jak rado郾ie wsp馧pracuj bogobojni bracia z by造m esbekiem...

No i jak w 篡ciu zakonnym tak samo jak ub鏀two wygl康a czysto嗆 i pos逝sze雟two, to chyba mamy do czynienia z afirmacj hedonizmu : )

Nie ma co, kasa si kr璚i. Oczywi軼ie za puste ko軼io造 za 10 czy 20 lat odpowiada b璠zie liberalizm, UE, masoni i wszelcy inni libertyni spod ciemnej gwiazdy...

Tagi: ko軼i馧
20:32, easterwine
Link Dodaj komentarz »
poniedzia貫k, 20 grudnia 2010
Dylemat.

Podczas jazdy autobusem towarzyszy這 mi na siedzeniu z ty逝 dw鏂h uczni闚 (wygl康ali na szko喚 鈔edni). S逝chali z kom鏎ki ci篹kiego rapu, nie przejmuj帷 si pasa瞠rami. Przeca si nale篡 im... Rozmawiali o paleniu papieros闚.

Nagle jeden z nich zada drugiemu filozoficzne pytanie: "Jakby panienka powiedzia豉 ci, 瞠 jak rzucisz, to da si przejeba, to co by kurwa zrobi"? (cytuj)


Nie czeka貫m na odpowied. Wr鏂i貫m do czytania gazety. Wola貫m nie wiedzie.

18:15, easterwine
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 19 grudnia 2010
Grzeszny Ko軼i馧 鈍i皻ych ludzi.

Parafraza wy鈍iechtanego ju has豉, kt鏎ym usprawiedliwia si grzechy ludzi Ko軼io豉, zosta豉 dokonana przeze mnie 鈍iadomie, ale o tym na ko鎍u. Usprawiedliwiaj帷a formu趾a o 鈍i皻ym Ko軼iele i grzesznych w nim ludziach sta豉 si wygodn form usprawiedliwiania. Zupe軟ie niepotrzebnie, bo trzeba by totalnym hipokryt, by pot瘼ia innych, samemu maj帷 co na sumieniu. Mo瞠 te nasze grzeszki codzienne nie s na miar wieloletniego molestowania nieletnich, ale zawsze co tam na sumieniu mamy, cho熲y przechodzenie na czerwonym 鈍ietle ;-)))

Doprawdy, tu nie chodzi o pot瘼ianie. Nie chodzi o walk z Ko軼io貫m. Nie idzie te o liberalizacj czy protestantyzacj katolicyzmu. Chodzi o walk, paradoksalnie dla dobra samego Ko軼io豉, co nie r闚na si zawsze dobru jego hierarch闚, ze zorganizowanym, zamo積ym "uk豉dem" ludzi bezwzgl璠nych i zapewne niewierz帷ych na jego szczycie. Bo jak inaczej nazwa wieloletnie tuszowanie, ukrywanie i post瘼owanie wbrew prawu pa雟twowemu z ksi篹mi pedofilami? Bo w to, 瞠 nast瘼cy aposto堯w nie widzieli, i uprawianie seksu z dzie熤i nie jest ok, to nie uwierz. Jak t逝maczy wieloletni, zakonn patologi w Irlandii? Jak wyt逝maczy nasz rodzim afer o mi貫j dla ucha, 豉ci雟kiej nazwie? Jak wyt逝maczy za篡這嗆 z papie瞠m i wieloma licz帷ymi si hierarchami pewnego pana, b璠帷ego wielokrotnym ojcem, oszustem i deprawatorem w豉snych seminarzyst闚, na codzie odgrywaj帷ego rol pobo積ego, konserwatywnego kap豉na? Jego "czci" broni造 osoby o s造nnych nazwiskach. Rozumiem, 瞠 "zwykli ludzie" maj uwierzy, i w豉dze zakonne nie wiedzia造 nic o wyskokach swego za這篡ciela, a wspieraj帷y to "dzie這" hierarchowie jako tak przypadkiem po 鄉ierci Jana Paw豉 II (kt鏎y praktycznie do samego ko鎍a wspiera duchownego - udawacza) pozwolili mu umrze w luksusach...

Nie chodzi zatem o jednostkowe przypadki, tylko o zorganizowan, mafijn wr璚z polityk polegaj帷 na przekazywaniu ca趾iem innej nauki w odr騜nieniu od codziennej praktyki 篡cia na wielk skal.

A tytu notki? To moja skromna opinia, ale mam wra瞠nie, 瞠 przy Ko軼iele ludzi nie b璠帷ych lemingami (kt鏎ym jest oboj皻ne to wszystko, chodz do ko軼io豉, bo chodz) trzyma garstka rzeczywi軼ie 鈍i皻ych os鏏. Pojedy鎍zych...

Gdyby nie prasa i zmiana mentalno軼i, to grzechy irlandzkie b康 ameryka雟kie nadal nie ujrza造by 鈍iat豉 dziennego. Boli, 瞠 odpowiedzialni za te winy nadal ciesz si chwa陰 biskup闚. Pog這ski o "lawendowej mafii" zapewne nie s wyssane z palca.

Tagi: ko軼i馧
12:36, easterwine
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 16 grudnia 2010
Niedemokratyczna demokracja.

http://wyborcza.pl/1,75515,8815724,Cwani_liderzy.html

Powy瞠j link do znakomitego tekstu profesora Widackiego. Czyta貫m i prawie 瞠 zalewa貫m si 透ami rado軼i, 瞠 w ko鎍u kto g這郾o powiedzia o trawi帷ym nasze 篡cie polityczne problemie.

Bodaj pod sam koniec rz康闚 PiS, gdy debaty parlamentarne przybra造 ju pozory cyrku, dowiedzialem si o istnieniu instytucji pos豉, kt鏎y reszcie pokazuje jak ma g這sowa. Ot, jak stado baran闚. Mo瞠 wi璚 zmniejszy liczb parlamentarzyst闚 do samych lider闚, a zamiast pos堯w dac im pionki? Taniej chocia b璠zie...

Tagi: Parlament
18:17, easterwine
Link Dodaj komentarz »
鈔oda, 15 grudnia 2010
Prostytucja i z這dziejstwo.

Ci篹ko formuj si mechanizmy demokracji w kraju, w kt鏎ym dominuje swoista prostytycja, by nie rzec wprost, bez owijania w bawe軟: kurestwo oraz z這dziejstwo.

Jak mo積a si domy郵a, nie mam na my郵i najstarszego zawodu 鈍iata, tylko pewn postaw moraln przeniesion na 這no 篡cia politycznego i spo貫cznego. Bo jak np. nazwa inaczej wol aktywnego uczestnictwa w 篡ciu politycznym, gdy ci捫 na danym kandydacie zarzuty nepotyzmu, ustawiania procedur urz璠owych czy wr璚z powa積e przest瘼stwa?

Bodaj w jednym ze skandynawskich pa雟tw wysoka rang pani polityk zap豉ci豉 s逝瘺ow kart za drobne, lecz osobiste zakupy. Pieni捫ki odda豉 niezw這cznie. Lecz to by koniec jej kariery.

Nie mam te na my郵i prymitywnego z這dziejstwa. Jak ju kra嗆, to pod przykrywk legalnej dzia豉lno軼i, najlepiej pa雟twowej i grube miliony. Przyk豉d闚 nie trzeba podawa. Pa雟two za to z ca陰 surowo軼i we幟ie si za bab z kiosku, co kser闚ki nie nabi豉 na kas fiskaln. Oj, wtedy pa雟two surowe, 瞠 ho, ho...

Proste pytanie: czy pa雟two, w kt鏎ym kurestwo i z這dziejstwo s normalno軼i, ma szans przetrwa?

10:10, easterwine
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 14 grudnia 2010
Pok這sie.

D逝go zastanawiam si nad tym problemem i jako nie potrafi sam sobie udzieli satysfakcjonuj帷ej odpowiedzi.

Ciekawi mnie jak czuj si DZI ci ludzie opozycji, kt鏎ych anonimowo wali造 po plecach milicyjne pa造 i polewa造 armatki wodne? Ci, kt鏎zy na w豉snej sk鏎ze odczuli sprzeciw wobec "jedynie s逝sznej" ideologii? O kt鏎ych nie upomina造 si organizacje mi璠zynarodowe, tylko skazywani byli na cierpienie w zapomnieniu?

Czy przypadkiem nie my郵 sobie dzi, 瞠 za komuny by這 im lepiej? I po co by這 walczy? W這s z g這wy nie spad ich oprawcom, aparatczycy urz康zili si 鈍ietnie, dawni opozycjoni軼i dzi brataj si z tymi, kt鏎ych nazwiska by造 synonimem nienawidzenia w豉dzy. Nieco os鏏 ze 鈍iecznika opozycji umo軼i這 sobie wygodne legowiska w III RP na plecach zwyk造ch ludzi.

Ciekaw jestem, co na to zwykli ludzie?

21:35, easterwine
Link Komentarze (1) »
poniedzia貫k, 13 grudnia 2010
Rocznica "stanu wojenego"...

Skoro w tamtym okresie, a do 1989 roku rz康zili Polsk prawdziwi patrioci, ludzie honoru, zatroskani o nasz byt, by krew nie zosta豉 przelana, ju wtedy powoli szykuj帷y si do zainicjowania demokratycznych przemian, a rzecznikiem rz康u by uwielbiany przez Nar鏚, noszony na r瘯ach, z這tousty Jerzy Urban (dzi w 豉skach 闚czesnych dysydent闚), to nale篡 zada sobie podstawowe pytanie:

PO JASN CHOLER BYx WI犴 TA CAx OPOZYCJA???!!!

niedziela, 12 grudnia 2010
Multi - kulti.

Szwecji czkawk odbi豉 si tolerancja wielokulturowo軼i powi您ana z rozdmuchanym socja貫m. Niestety, ale spo貫cze雟two multi - kulti jest zdech造m, lewackim mitem, kt鏎ego owoce b璠ziemy zbiera.

Niestety, ale jak przybywa si do kraju kultury Zachodniej, to trzeba si liczy z panuj帷 tam kultur, w kt鏎ej nie ma 鈍ieto軼i dla 鈍i皻o軼i i karykatury Mahometa mog i powinny by na porzadku dziennym, tak jak jest wiele rysunk闚 satyrycznych z Jezusem. Powinno sie tak瞠 zaakceptowa fakt, i passe jest podcinanie gard豉 c鏎ce za noszenie d磨ns闚 lub fakt, i zamiast rozochoconego, podstarza貫go wujaszka z w御ami wybra豉 sama sobie ch這paka... Na basenie za k徙iemy si w normalnym stroju, a nie w "burkini".

Je郵i to nie pasuje, to sio do kraju, w kt鏎ym podcina sie gard豉 za ca逝s z ch這pakiem i wiesza na b喚kitnej linie na d德igu za seksualn nieprawomy郵no嗆. Zapewniam, 瞠 jak ja pojad do kraju islamskiego, to nie b璠 paradowa z piwem w r璚e i klepa po po郵adkach kobiety...

Kl瘰ka spo貫cze雟twa multi - kulti wynik豉 ze 郵epoty toleranckiej Europy i bezwzgl璠no軼i samych zaproszonych, kt鏎zy cywilizacj europejsk gardz, a jej warto軼i maj za nic.

pi徠ek, 10 grudnia 2010
Chwa豉. Powaga. Szacunek.

Nie za bardzo trzeba si wpatrywa w rzeczywisto嗆, by dojrze, i chwa豉 nie sp造wa na cz這wieka w zwi您ku z obj璚iem pewnej funkcji czy stanowiska, a jest dobrem wypracowanym. Oczywi軼ie niekt鏎ym wydaje si, 瞠 ju siedz na wysoko軼iach i kr鏊uj, inni za, mo瞠 mniej naiwni, ale za to cyniczni, a wyrachowani wielce, obstawili si przywilejami i uregulowaniami, gwarantuj帷ymi je郵i nie pok這ny ludu to przynajmniej bycie ponad nami, ludem prostym i pokornym : )

Post瘼owanie jest proste:

- chcesz cieszy si opini powaznego przedsi瑿iorcy? Nie musisz mie z這tego sygnetu, apartamentu w stolicy i auta na p馧 drogi. Wystarczy uczciwie p豉ci podatki oraz wywi您ywa si z zobowi您a,

- chcesz cieszy si chwa陰 dobrego studenta? Nie 軼i庵aj i pami皻aj, 瞠 studia to nie tylko przyjemno嗆 篡cia towarzyskiego, ale praktyka doros貫go 篡cia,

- chcesz by szanowanym wyk豉dowc? B康 przygotowany, wymagaj帷y, nie bierz 豉p闚ek i nie oblewaj dla przyjemno軼i. Nie podszczypuj studentek (i student闚 te nie :D). B康 w swojej dzia販e guru dla m這dszych kole瘸nek i koleg闚.

- chcesz cieszy si chwa陰 duchownego? Odprawiaj pobo積ie liturgi, b康 dla wiernych przyk豉dem, jak trzeba to ojcem, jak potrzeba to przyjacielem. Nie musisz 鈍ietnie m闚i. M鎩 ulubiony ksi康z jak m闚i kazania, to si mo積a by這 pochlasta, ale ludzie cenili go za serce, wiedz i dobro.

 
1 , 2